30/4-09

Hejsan! Ledsen för dagens dåliga uppdatering. Jag började skolan 9.30, det va föreläsning med Anna. Efter det var det ma-räknade på som fan haha. Sen va det hälsa, jag och några andra att på en bänk i solen, riktigt mysigt! Till lunch skulle det vara Växthus buffé vilket tydligen innebar korv, pasta och pyttipanna^^ Inge vaidare. På engelskan fick vi läsa vidare i The body och så fick vi kärleksmums som blev kvar från igår. Efter det slutade jag. När jag kom hem satte jag mej ett tag med alla läxorna, har gjort hälften nu ungefär, skönt. Sen gick jag ut och körde lite moppe och så. Än har jag inte bestämt vad jag ska hitta på, antingen ska jag till Trädgårdstorp eller vara med Sara tror jag. Aja, jag får se det är ändå inte förens senare ikväll. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0