Blommor

Tjenix! Jag har gömt att berätta att i fredags när jag skulle gå ut med Tindris hittade en bukett blommor stående vid staketet. Blommorna visade sig vara från Sara. Så satt det ett litet gulligt kort oxå (eftersom jag hade fyllt år). Skit sött enligt mej. Så nu står blommorna inne på mitt rum och det doftar as mkt :)) Jag vill bara säga tack :))

Om ett tag kommer pappa och Emil hem från Emils träning. Dom skulle köpa mat påvägen hem, jag tror det skulle bli mat från Max så jag valde en sallad. Själv käkar jag nästan aldrig där för det finns inte i "vanliga" centrum som Donken tex. Aja, hoppas det blir gott haha. Puss

Här kommer bilder på blommorna, dålig kvalité för jag orkade inte ta fram kameran så det blev webb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0