Eftermiddagen

Hejhej! Eftermiddagen blev rikitg rolig faktiskt. Det började med att jag, Emil och Jocke (Emils kompis) hoppade på studdstamattan och hittade på vad vi va för djur (?) Dom började kalla mej strutts, så Jocke blev surikat och Emil skunk haha. Sen kastade dom västa boken på mej så jag typ började "jaga" dom på skoj. Så jag tog en vatten flaska och hällde massa vatten på dom :))) Det hela slutade med vattenkrig xd. Rikigt roligt och rikigt blött! Efter det gick jag och duschade. När jag va klar ville dom spela Monopol xd. Så jag va med ett tag, såklart gick det skit dåligt för mej hehe. Jag har inte bestämt vad jag ska göra ikväll, blir förmodligen inget spec. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0