Föräldramiddagen

Hejsan bloggen! Kom precis hem ifrån föräldramiddagen. Det va roligare och mer lyckat än jag trodde. Det började med att alla typ "hängde" utanför skolan och snackade massa. Efter det gick alla in och så va det lite "underhållning". Sen va det dax för mat-pajer, pastasallad, sallad, börd m.m följt av mer underhålling och efterrätt-kärleksmums. När hela grejjen va slut (runt 20 tiden) va det dax att städa-hela matsalen+hemkunskapen. Så hela klassen hjälptes åt att bära bord, diska, plocka och massa sånt. Nu är jag helt slut, seriöst. Jag drog typ 10000 bord och stolar i hela matsalen, skit jobbigt! Så nu ska jag typ slänga mej i soffan och chilla. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0