Fredag

Hejhej! För en stund sen kom jag tbx från en prommis med Tindra, Sara, Fidel och Emil. Först gick Emil, jag och Tindris tiil pia för att träffa Sara och Fidel. Där köppte vi glass :))) Sen gick Sara, Fidel och jag en prommis. Påvägen hem mötte vi Emil och Tindra som hade gått en annan väg, så jag gick hem med dom för Sara skulle åka och handla. När jag kom hem va resten av familjen ute på altanen. Så Emil och jag stannade ute och hoppade lite studdsmatta xd. Det är fan kul när man inte har hoppat på länge hahahha. Till middag blir det nåt grillat, typ fläskfilé tror jag. Alltid lika gott med grillat! Puss

Tiden går fort när man har roligt, snart ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0