Hej bloggen

Pappa skulle åka till Tullingeberg efter lunchen så jag tänkte att jag kunde åka med och träffa farmor och farfar. Först fixade vi eller pappa lite grejjer i garaget. Jag gick och köpte en Loka, och sen kom typ 1000 miljon männsikor som pappa kände xd. Människor som jag aldig hade träffat, men eftersom pappa bodde på Tullingeberg när han va liten så kände han typ alla. Mendans dom snackade gick jag till farmor och farfar, efter ett tag kom pappa oxå. Vi fikade och så. Sen innan vi åkte hem fick jag mitt påskgodis-en 200 g choklad kaka mummmms! :))) Egentligen ska man ju få det imorrn men eftersom vi ska träffa hela släkten då så fick jag det idag ist (; Sen hände det inte mkt mer. Jag måste gå ut med Tindris och så, men det gör jag inte förens senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0