Kvällen

Tjenixen (; Jag kom hem från Viktoria och Beckis för ca 20 min sen. Vi gjorde inget spec utan chillade och snackade mest, vilket oxå är trevligt (; Det är lite lustigt att vi bor så nära men ändå nästan aldrig hinner träffas. Det blir några gånger i veckan bara + om man går till skolan och så. Men, men man får vara glad för det oxå :)) Vi möttes som jag sa på berget och va där och snackade innan vi gick in för dom skulle visa några roliga bilder på Beckis från helgen haha. Sen började vi diskutera Twilight och Beckis spelade upp filmen. Det var vad vi gjorde innan jag taggade hem igen. Nu ska jag kolla runt lite på datorn och dricka Loka :)) Jag överdriver verkigen inte när jag säger att Loka är något av det godaste man kan dricka, det är sjukt gott and I love it! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0