Länge sen

Hejhej! Det här med att uppdatera bättre gick ju sådär, men nu är jag här igen. Tänkte att jag skulle berätta lite om vad som hände i helgen + fre. I fredags va jag på praon. Allt gick jätte bra och jag slutade vid 15 tiden. Sen väntade jag på att Amanda skulle sluta och efter det gick vi och "små shoppade" i Huddinge C. På kvällen hände det inte så mkt, vi käkade middag och så träffade jag Becka och Viktoria. På lördagen åkte jag, Amanda och Sara först till Skhml och efter det gick vi på bio-en shoppaholics bekännelser. Den va rooolig :))) Igår (söndag) var väldigt lugn. Jag va hemma, fixade till en kläning på förmiddagen och sen gick jag en sväng i Farsta C när Emil tränade.

Idag dårå, jag började 10 som vanligt (har fortfarande prao). Det va väldigt lungt i butiken så det fanns inte så mkt för mig att göra. Jag fick sortera några kort och räkna och skriva massa skit om hur många  dom var. Det måste ha varit det tråkigaste jag har gjort! Fy hahaha. Amanda och jag käkade lunch tsm som alltid. Jag fick sluta lite tidigare, vilket va skönt xd. När jag kom hem kollade jag på tv och chillade. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0