Lördag

Hejhej! Sitter på min nya säng med choklad och tv, rikigt skönt! Fast jag hittar inget som är bra på tv:n så jag funderar på att kolla på nån film eller nåt aja. Dagen va väldigt lugn, jag gjorde typ nada. Jag solade ute på altanen med en glass och Tindra såklart. Hon älskar solen och ligger gärna och steker hahah. Juste, våra grannar hade varit och handlat och köpt ett ben till Tindra, fett snällt och hon älskar det! Roligt att många gillar henne (a). Dagen fortsate lugnt så jag gjorde inte så mkt. Till middag blev det grillat med hasselbackpotatis (stavning) gott va det iaf! Efter maten gick Emil och jag ut och hoppade lite, blev skit läskigt för han sparkade mej nästan ;O xd. Imorrn ska Sara och jag åka till Skhlm för jag måste köpa en ny bikini :)) Men, men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0