Onsdag

Hejhej! Jag trodde det skulle bli en hemskt jobbig onsdag men det gick väldigt bra faktikst. Den första lektionen va det so. Våran lärare snackade massa om paron som vi ska ut på efter lovet! På svenskan gjorde jag inget spec, skrev lite på no grejjesen. Sen va det so, jag jobbade med nåt häfte om prao och arbeten. Till lunch belv det spagetti och köttfärssås, konstigt att dom plötsligt alltid har det? man klagar inte direkt (; Sen fortsatte dagen med no, Sara och jag flummade massa hela lektionen. + att jag fick en chock typ när jag fick reda på att min mentor läser min blogg hahaha. Hoppas det va ett april skämt xd. Tillsist va det spanska. Det kom 4 st studenter som sackade spanska till oss så vi fick ställa massa frågor och sånt. Vi fick sluta en timme tidigare och slapp engelskan :)) Jag fick skjuts hem av pappa som va påväg hem. Får se om jag hittar på nåt roligt senare. Kanske tar och går ut i det fina vädret. Det är ju sol och 10 + grader. Våren here we come!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0