Skola imorrn

Tjabba :)) Sitter i soffan efter middagen, blev somsagt sallad från Max. Det va faktiskt riktigt gott, spec kycklingen haha. Emil ville kolla på Wipeout så det sitter jag oxå och små kollar på xd. Det är rätt kul för endel är så sjukt dåliga, men det börjar bli rätt tjatigt eftersom det är samma sak varje vecka. Det skulle vara roligaste om banorna varierade, wathever^^ Imorrn är det tbx till skolan igen, det känns lite konstigt eftersom jag inte varit där på 3 v. Först 1 v lov och sen 2 v prao. Så det kommer bli rätt jobbigt att gå upp tidigt varje morgon och så. Men det är ju bara lite drygt 1 månad kvar innan sommarlov. Jag menar, det är inte ens långt :)) Nu vet jag inte vad jag ska skriva puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0