Skoldagen

Hejhej! Hade tänkt skriva ett inlägg imorse men först tog Emil datorn så jag fick verkligen be om den och när jag äntlien fick den så gick det såklart inte att logga in på blogg.se så det blev inget inlägg. Anyway, idag va det vanlig skoldag och jag tror  att de flesta hellre hade gått tbx till praon än till skolan. Jag hade iaf hellre varit på Gallerix haha. Vi började med syslöjd då jag fortsatte med min klänning som aldrig vill bli klar. Jag kommer säkert sitta och sy på den om flera år, skulle inte förvåna mej^^ Efter slöjden va det idrott-ute. Som tur va hade Emil sagt att dom skulle va ute så jag va "förberedd" haha. Vi körde typ friidtott, jag är sämst på det xd. På matten fick vi räkna i boken, vi håller på med något jätte tråkigt typ samband. Så det är massa konstiga tabbeler och tal som tar ett år att ränka skit jobbigt! Efter det var det äntligen lunch-blodpudding och potatisbullar. Sen fortsatte dagen med spanska, just nu håller vi på med en grupp uppgift då man ska jobba två och två och skriva en dialog mellan två pers, jag tyckte att det gick rätt bra i min grupp :))) Dagen avslutades med no och arbete om alla sinnena-smak, lukt, hörsel, syn och kännsel. Jag kom hem för ca 40 min sen så jag har inte hunnit göra mkt mer än att käka lite mellis och kolla lite på tv. Puss

Målade naglarna för nån dag sen, några "måsten" i nagelväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0