Sol sol sol

Hejhej! Som sagt gick jag ut och fotograferade tidigare. Jag fick några bilder innan solen gick imoln, kom tbx, gick imoln. Och så höll det på så jag gav upp. Efter det tog jag och fixade morötter och dipp, men såklart hällde jag ut hälften av dippen på bänken^^ en typisk Emma hahaha. Alla käkade på mina goda morötter ;O Sen blev det lunch-soppa (?) Hallå soppa, typ 100 grader ute? Så jag tog mackor med grönsaker och sånt ist mkt godare (a). Efter maten la jag mej i solen och "stekte" hahahhaha. Klarade typ 10 min innan jag fick gå därifrån för det va för varmt. Jag låg liksom i ett hörn i full sol så det va väldigt varmt, spec när man inte kan bada xd. Längtar efter en pool :))) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0