Solig lör

Hejhej! Ledsen att jag inte har skrivit nåt tidigare, men jag har varit ute och njutit av det fina vädret. Jag vaknade strax innan 11.30 idag, längesen jag sov så länge xd. Sen käkade jag lite frulle innan jag gick ut och satte mej i den härliga solen. Det har varit grymt fint väder idag, över 15 grader och strålande sol! Jag satt och försökte sola i typ en timme innan vi åkte till Tumba. Det blev ingen storhandling direkt bara en värmespray. Innan vi åkte hem åkte vi in en sväng på Godishörnet och Emil köpte godis. Tiggde lite choklad (a). Påvägen hem stannade vi oxå vid trädgårdsmästren i Tullinge. Han har typ precis öppnat så mamma köpte lite blommor. Sen har jag bara varit ute. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0