Sommar och sol....

Hejsan hoppsan! Nu var det några dagar sen jag skriav sist, måste verkligen skärpa mej :O Anyway i torsdags var mamma och jag och köpte en ny säng till mej :))) Jag hade en 80 cm bred säng tidigare (!) så nu blev det en 120 cm mkt bättre! Så jävla nice att slippa den gamla. Igår (fredag) var det den sista dagen på praon, tråkigt men samtisigt rätt skönt att allt blir som "vanligt" igen. Jag menar det är typ 4 skoldagar nästa vecka :)) Så det är inte så farligt. Efter praon åkte jag iaf tåg hem och sen blev jag hämtad på stationen av Emil och pappa sen köpte vi glass :))))) Det bästa som finns spec i det fina vädret som vi har nu! På kvällen hände det inte så mkt.
Idag dårå blev jag väckt innan 9! Blev skit sur men tog mej upp ur sängen. Sen blev det frukost och promenix med Tindris. Det är skit fint väder och typ 20 grader :)) yes, vår snart sommar? När jag kom tbx hjälptes jag och pappa åt att byta ut min gamla säng mot denn nya. Det blev skit bra, längtar tills jag får sova hahaha. Just nu är jag ensam hemma så jag funderar på att ta en glass och gå ut i det fina vädret. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0