Söndag

Hejhej! Ledsen för att jag inte uppdaterade tidigare idag men jag hann inte. Jag gick upp vid 9.30, käkade frukost och fixade mej. Sen körde mamma mej och Sara till Huddinge sjukhus och så tog vi bussen till Skhlm. Väll där så gick vi in på H&M och köpte en bikini till mej. Sen gick vi vidare och jag köpte "tå ringar" på typ Ur&penn xd. där Sara köpte nån jväla "överrasknings påse" med massa skit i hahaha. Sen gick vi till någon matbutik och köpte glass och Loka :))) Efter det tog vi bussen hem så vi va inte där spec länge. När jag kom hem la jag mej i solen för att sola (rätt logiskt^^) men såklart försvinner solen! Så det blev jätte kallt så jag gick in och tog på på mej varmare kläder xd. Sen har det inte hänt så mkt mer tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0