Tisdag

Hejhej! Jag kom hem från skolan för typ en timme sen. Har inte hunnit göra så mkt, bara börjat med lite läxor och sånt. Lite kort om skoldagen, vi började med hemkunskap då vi fick baka kärleksmums. Sen hade vi sv och fick kolla på film, Flyga drake elr nåt hette den. Efter sv:an blev det lunch och då gick Sara och jag hem till henne för att släppa ut Fidel, vi passade oxå på att käka för det va fisk i skolan^^ Sen tog vi cykeln tbx till skolan haha. Det va as roligt, har inte cyklat på 100 år xd. Resten av dagen fortsatte vi kolla på film så det va väldigt lugnt + att vi fick sluta typ 30 min tidigare :)) Men nu ska jag fortsätta med alla dessa läxor! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0