Tisdag

Hejhej! Ledsen för den dåliga uppdateringen idag, men jag har knappt hunnit vara hemma. I morse gick jag iaf upp vid 9.30 käkade frulle och fixade mej. Jag mådde mkt bättre, bara lite hes. Sen vid 11.10 gick Emil och jag till bussen för att åka till SKärholmen. Vi shoppade där i några timmar innan vi åkte hem igen. Jag köpte en t-shirt, sommar klänning, nagellack, linne och "smink tillbehör".  Mamma körde hem oss sista biten. När vi kom hem satte vi oss på altanen ett tag och chillade. Sen åkte mamma och jag til Huddinge för att kolla så att allt va lungt med min prao inför nästa vecka. När vi kom hem efter det så lagade jag middag, det blev typ wook. Sen har det inte hänt så mkt mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0