Torsdag

Hejhej! Idag var det ännu en dag på prao. Jag riktigt roligt faktiskt och det känns som  det blir roligare varje dag haha, Idag började jag 10 som alla andra dagar, åkte buss och tåg. På förmiddagen prismärkte jag massor av varor. Amanda och jag käkade lunch tsm, blev grillade chiabata (stavning?) på ett café, riktigt gott! Hann oxå köpa en mascara, På eftermiddagen plockade jag upp massor av studenten prylar. Jag slutade vid 16 tiden, då tog Amanda och jag en runda genom det "stora" Huddinge c. Blev inga fynd idag mer än mascaran på lunchen. Sen tog vi tåget och bussen hem, eller hon hem och jag till farmor och farfar för alla skulle typ det. Jag käkade mi9ddag där-pannkakor :))) När jag kom hem kollade jag på Vänner och efter det gick jag ut med Sara. Nu har jag äntligen skrivit klart, mina händer är fortfarande kalla efter att Sara och jag va ute så det gör ont i fingrarna och det tar ett år att skriva suck. Aja, ska försöka uppdatera mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0