Ut på promenad....

... i den härliga vårsolen! Tänk att det kanske äntligen blir vår nu? Som jag har väntat. Nu ska jag som sagt ut på en promenad, idag blir det Tindris jag går ut med. Hon blir ju så glad då (a). Hon va så gullig när hon skulle få mat. Hennes matskål stog på diskbänken (och då är det alltid nåt extra smaskigt i den) sen hällde jag på vanligt foder, hon va jätte glad. Sen ställde jag ner skålen och di tittar hon lite ledeset ner i skålen och ser att det inte är nåt spec i den (eftersom det goda låg under fodret). Efter ett tag börjar hon iaf käkaoch då ser man at hon började vicka på svansen, hon hittade det goda (a) :)) Sööööötnos! Nehe, promenad nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0