Valborg

Hejhej! Käkade precis middag, det blev grillat och nån potatis med sallad, mumms :D + att vi satt ute så det gav värsta sommar feeling hahaha. Okej, det va skit kallt ute men ändå xd. Innan maten kollade jag på Andra Avenyn eftersom jag som vanligt missade det när jag kollade på Dh i tisdags. Det va as bra som alltid :)) Anyway, jag tror det blir Trägårdstorp med Sara ikväll + att det alltid brukar vara massa annat folk där oxå. Man måste ju hitta på nå något på Valborg, eller hur? Det tycker iaf jag hehe. Nehe, måste fixa mej lite. Har mjukisdrexss på mej nu så jag ska byta om lite innan jag drar. Dom tänder inte brasan än men det tar en liten stund att gå och så. Aja, ha en trevlig kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0