Valborgkvällen

Hejhej! Det blev inte speciellt sent ikväll om man säger så. Kvällen började strax innan 20 då jag gick för att möta Amanda och Sara vid eken. Sedan gick vi tillsammans till Trädgårdstorp för att kolla på brasan och träffa lite folk. Väl där träffade vi Felicia, Madde, Madicken, Yuki, Emelie, Yalle och Ludde. Vi va där i drygt en timme innan vi drog iväg. Resten av kvällen chillade vi bara, det va inga människor ute alls (?) på valborg liksom. Sen gick vi och hämtade Fidel så han va mde oxå xd. Måste ha sett roligt ut när 10 pers + en hund går runt haha. När det inte hände nåt gick jag hem, ingen idé att gå och frysa när inget händer enligt mej + att jag måste upp rätt tidigt imorrn för jag har massor att göra!

Morgondagens planer:
*På förmiddagen måste jag ta mej till Huddinge C för att fixa en bok. Tumba va inte öppet för det är röd dag imorrn, lite otur för det hade gått snabbare^^
*Vid 15 tiden kommer farmor och farfar för att fira min födelsedag i efterskott.
*På kvällen måste jag packa.
Där emellan måste jag oxå klämma in ett "möte" med Sara, så morgondagen blir full proppad med grejjer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0