Vårsol & pannkakstårta

Hejhej :)) Dagarna rullar på med massor av vårsol, så härligt! Jag och killarna fixade med påskfjärdrar i trädet, vi hittade inte alla fjädrar så det ser väldigt roligt ut, men ändå (; Sen bestämde jag mej för att vara snäll så jag gjorde en pankakstårta a la Emma. Det blev pannkakkor, grädde, sylt, florsocker, strössel och marie kex. Hahaha, smakade säkert skit. Aja, dom käkade iaf så det kan inte ha varit allt för hemskt får jag hoppas (; Efter det kom mormor och morfar, sen trillade resten av folket in, mamma och pappa dvs. Alla inomloppet av 10 min, lite små roligt. Sen tog jag och hoppade lite med Emil och Jocke, rätt kul faktiskt xd. Nehe, ska hitta på nått annat nu. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0