13/8-09

Hejsan! Ledsen att jag inte har skrivit något förens nu men jag har haft rätt mycket grejjer att göra. Mamma väckte mej innan 9 (!) men såklart somnade jag om och blev väckt igen typ en timme senare. Vi käkade frulle och sen åkte vi och fixade en grejj mohaha (; När vi kom tillbaka var det fint väder så jag la mej i solsängen och solade :) tills jag blev hungrig och försökte fixa nåt att käka, men det ville sej inte xd. Så det blev macka till lunch hehe. Efter mitt grymma flyt med maten *host* var jag irriterad och sa att jag ville käka plåt till middag (typ nacho tallrik men jag kallar det plåt xd). Så jag tog och åkte till Tullinge C och köpte grejjer till middagen och nu är jag hääär :) puss


Sitter i soffan i "mys rummet" och chillar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0