1/8-09

Hej på er :) Nu har det varit några dagar med dålig uppdatering här igen, nooo good..... men har helt enkelt inte orkat skriva, det går liksom i perioder men nu som alltid är jag här igen xd.
Nu befinner jag mej faktiskt på landet! Vi kom hit igår kväll så vi har inte gjort såå mycket. På förmiddagen idag åkte jag, mamma och farmor in till "stan". Vi kollade lite i galleria, jag fick en ny kofta av farmor och världens (skojar inte) sötaste tofflor. Jag blev seriöst kär  i dem! Så jag fick dem av mamma (a). Visar dem sen när jag kommer hem eftersom jag inte har rätt dator hära... När  vi kom hem käkade jag lite lunch och sen följde jag med när Emil badade. Själv var jag inte badsugen med tanke på att det inte var något badväder? Efter det, när vi var hemma alltså gick allihopa ut i skogen  och plockade svamp! Hallå, det måste vara nåt av det lustigaste jag har gjort på läääänge. Plockar aldig svamp och gillar verkligen inte att gå i skogen! + att jag avskyr mygg. Usch inte trevligt alls men vi hittade massor av svamp (Kantareller) dårå. Nästan 3 korgar fullar, inte illa (; Nu sitter jag på övervåningen och segar. Har ingen aning om vad jag ska hitta på nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0