2/8-09

Hejsan hoppsan :) Nu är jag hemma i Stockholm igen! Har inte varit hemma i så många timmar eftersom vi spederade dagen på landet tillsammans med farmor och farfar. Idag var vädret toppen så vi åkte ner till badet (på landet dårå). Emil badade som alltid medans jag låg på bryggan och solade, riktigt najs! Det är så sommaren ska vara :) Efter nån timme åkte vi hem och käkade lunch, grillade hamburgare med massa grönsaker mummms. Sen lärde Emil mej att skjuta luftgevär hahahha, är fan bäst på det nu xd. Vid 15 tiden åkte vi hem och kom hem 17.30 tror jag. Då tog jag och brorsan ett dopp i poolen innan jag hoppade in i duschen. Nu sitter jag på min älskade säng och ska snart måla naglarna :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0