Dagen

Hejsan! Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Kl. 9.40 mötte jag upp Elli och Sara vid ingången till Flottsbro och så cyklade vi dit. När vi kom fram skulle alla samlas och efter det fick man göra vad man ville typ hela dagen. Jag, Sara, Elli, Lovisa och Elin solade, badade och käkade lunch. Vi spelade även beach volleyboll skit roligt när vi hade "fått igång" spelet lite xd. Dagen blev faktiskt mycket roligare än vad jag hade trott! Just det, jag avslutade med att bada i kläderna som typ alla andra (; När jag kom hem hoppade jag in i duschen en snabbis och sen drog jag och Amanda till körskolan i Huddinge eftersom vi håller på att ta eu körkort :D Nu är jag iallfall hemma och vi ska snart käka middag! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0