Dagen

Hejhej! Nu är jag hemma igen (eller  kom hem för kanske 20 min sen). Idag har jag faktiskt varit och jobbat :) RIktigt skoj var det. Jag stack hemifrån vid 12 tiden för att hinna med buss och tåg. Såklart glömde jag att käka lunch så jag tog en drick yoghurt påvägen. Sen började jag jobba vid 13 tiden och slutade 16. Då gick jag in på Coop eftersom jag var grymt hungrig och ville ha en baguett eller något. Och vem hittar jag där? jo mamma xd. Så jag fick skjuts hem, vilket var skönt för jag hade jätte ont i ryggen då, måste skaffa bra skor om man ska stå upp så länge! Snart ska vi käka middag, det blir lax med potatis tror jag? mummsigt men jag är inte hungrig längre hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0