Hemma från bion

Hejsan! Jag kom precis hem ifrån bion med Sara. Vi såg som sagt Harry Potter och halvblodsprinsen. Den var helt okej, men man hade förväntat sig liiite mer av filmen eller vad man ska säga. Men annars var det väldigt roligt! Vi käkade middag på Donken-sallad. I kassa-kön kommenterade Sara att mannen i kassan uttalade ketchup roligt och så garvade vi lite. Så när jag sak beställa min sallad frågade han hur man skulle uttala det, och jag drev och sa på nåt roligt sett. Sen frågade han Sara samma sak. När vi fick våra sallader (fick vänta några minuter) så låg det små påsar med ketchup på locken, skön typ asså :) Sen sprang vi upp till bion och efter det tog vi bussen hem igen. Nu tror jag att jag ska käka lite glass hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0