Fettisdagen

Halojj :)))

Idag äret Fettisdagen dårå vilket innebär semlooooor (a). Jag tkr fan att det är gott med semlor, iaf ibland om dom inte är för stora för då blir man så mätt hahaha. Får se om det blir semlor senare, mamma och jag bakade sånna "bullar" för ett tagsen, så nån semla blir det antagligen. Idag har det annars inte hänt så mkt, jag gick upp, vi (Emil och jag) gick med Tindris, vi käkade frulle, spelade GH xd och sen fortsatte jag att packa. Jag tror inte att jag har sagt att jag åker till Norrland med Sara imorrn :)))) Kommer säkert bli jätte skojjigt hahaha. Vi kmr åka vid 5 på morgonen, kommer va fett trött hahah. Men jag kommer förmodligen inte att kunna skriva då. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0