Fredaaag

Tjenixen :))

Känner mej rikigt glad just nu, antagligen bara för att det är Fredag :))). Jag älskar Fredagar dom är grymma hahha. Aja, vi började vid 9 tiden med ma-förhör. Jag hade inte pluggat nåt typ. Pytte igåt kväll, men det känndes faktiskt helt okej (; Efter det va det idrott-boxning. Hahahha, jag suger på det + att jag är jätte förkyld så jag sprang runt och hostade xd. Innan lunch hade vi so-rollspelen. Det gick väll sådär, vi hade skrivit slarvigt i vårat manus och så hahah. Till lunch va det pasta med ost och skrinksås, jag åt massa hahahhah, brukar aldig käka mkt i skolan med idag va det helt okej mat och massa god sallad. Sista lektion va logg skrivning. Det är fett bra för om man skriver snabbt får man sluta typ 15 min tidigare, det är nice. När jag gick hem hjälpte Sara en liten kille på dagis med grinden, han va så kort att han inte kunde öppna den, sen skulle han gå in genom dörren och då kunde han inte öppna den heller, då fick jag hjälpa honom xd. Vi har iaf gjort dagens "goda gärning" elr vad det heter. Det är typ allt som har hänt idag. Ikväll händer förmodligen inget spec. Imorrn kasnke jag taggar till landet, men jag vet inte rikigt, vet inte om jag pallar^^ Puss


JÄTTE länge sen xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0