Fre/Lör

Hejsan :)))

Nu va det dålig uppdatering igen, sorry. Okej, inte för att det har hänt så mkt men iaf. Det blir liksom inge "bra" om man bloggar, bloggar inte osv, så jag ska försöka. Men ibland pallar jag inte bara xd. Aja.
Fredag
Skoldagen va lite anorlunda för det va elevkonsert, rätt chill för man slapp lite lektioner och så :))) Första lektionen va det ma-räknade i boken, och yes jag hann bli klar med alla tal så jag slipper räkna hemma :))) Sen hade vi so-geografi. Vi fick fylla i kartor och så. Sen va det elevkonsterten, lunch-köttfärssås och pasta (vi får det typ hela tiden nu?) aja, som sista lektion va det egentligen logg, men vi fick städa ist. Städarna i skolan skulle tydligen städa fett mkt så vi fick skrubba massa bord och shit, äckligt. Jag kom hem vid 13.30 tiden, sen chillade jag bara hela dan.
Lördag
Jag gick upp vid 9.30 tiden och käkade lite frulle. Sen kollade jagpå tv innan jag gick och duschade och fixade mej lite och så. Sen har det inte hänt så mkt mer. Just nu kollar jag på Mamma Mia, rikigt bra tkr jag (; Nu finns det inte mkt mer att skriva. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0