Hej igen

Sorry för det förra korta inlägget, men va fett stressad för jag skulle göra hemkunskaps läxan. Men nu är den NÄSTAN klar faktiskt. Det går rätt snabbt när man vet vad man ska skriva. Iaf lite kort om dagen. Vi börjadde 8.20 med syslöjd, tycker faktiskt att det är rikgit kul :))) Jag blev klar med mitt förkläder och nu ska jag börja med en typ sommar klänning elr nåt. Efter det va det idrott-höjdhopp och fotboll^^är ika grym på allt det där hahaha. Sen va det ma-nåt prov grejjs för hela 8:an. Tydligen nåt som hea Sverige gör. Till lunch va det nån gryta, inge vidare kan jag säga. Efter det va det spanska, rätt chill eftersom det är kärlekks vecka (vi har det en gång om året) så ska va skriva dikter och så på spanskan. Amanda och jag började göra en tsm, den blev typ klar. Som sista lektion hade vi no, hela lektionen va typ kaos så jag orkar inte förklara. Efter skolan fick jag skjuts hem av Sara och hennes pappa. Jag chillade när jag kom hem och sen åkte vi och handlade lite mat till ikväll. Det är typ allt som har hänt xd. Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0