Längesen

Hejhej

Sorry, nu va det jätte länge sen sist jag skrev. Är vekligen ledsen. Men helt ärligt så har jag skrivit nåt inlägg, men det har inte publicerats (?) Aja, nu ska jag bättra mej och skriva oftare. De senaste dagarna har det inte hänt så mkt ändå (; Men iaf (;
Lite kort om de senaste dagarna. Fredag: Det va kärlekslunch i skolan, rätt okej (; På kvällen va jag hos Beckis och Viktoria. Roligt värre, vi typ drev hela kvällen. Lördag: Jag chillade hela dagen och kollade på film. På eftermiddagen åkte jag slridskor i Farsta hahahha. Söndag: Allt va typ som i Lördags, mest chill :))))
Måndag: Det hände inte så mkt i skolan idag. Vi hade syslöjd, Sara och jag ska göra egna klänningar hahah. Idrott-massa olika grejjer (; Ma-värsta nice, gooodis (a). Lunch-ris och korvstroganoff, spanska-fortsatte med dikter och sist no-fortsatte med kärleks grejje.
Sorry för det här tråkiga inlägget men jag måste gå nu, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0