Lunch

Hejsan alla :))

Nu är det snart dax för lunch. Imorse bestämde jag mej för att det skulle bli pannkakor till lunch, så efter jag hade gått med hunden, städat och duschat så började jag grädda pannkokorna (typ vid 13 tiden) så att dom skulle va klara när jag blev hungrig hahaha. Såklart blev mina "fina" pannkokor mosade, så jag började laga plättar ist. Men när jag va klar så va jag inte ens sugen på det längre. Så nu står jag här med massa plättar och vet inte vad jag ska göra med dom hahaha. Jag kmr antagligen äta dom under kvällen (hoppas jag xd). Justé i mitt förra inlägg blev det lite knas märkte jag det står "Men det va iaf Emilia och Alcazar", jag menade att det va dom som gick till final i Globen hahaha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0