Måndag

Hejsan

Ledsen för den dåliga uppdateringen idag. Har varit i skolan och kom inte hem fören eftr 15.30 och då skulle jag på utvecklingssamtal^^ Roligt värre + att dom 10 min jag hade som jag skulle ha bloggat på försvan för min data hängde sej. Aja nu är jag här iaf (; Orkar inte skriva om skolan, det hände inget roligt elr spec, bara att vi hade prov, men det är inget "spec" med det längre för det har man hela tiden. Jag kom hem från utvecklingssamtalet för typ en timme sen. Då käkade jag middag och efter det började jag med hemkunskapen, skit lång läxa där. Man ska typ skirva 100 för att få G? Helt sjukt ;O + att man måste laga mat och så hemma hahahha. Nehe, måste göra hemkunskpen och hitta ett precept på sparris inlindad i bacon (det ska Sara och jag göra imorrn). Ska försöka hinna slrova ett inlägg till sen. Ciao


¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0