Onskväll

Hejhej

Äntligen lider Onsdagen mot sitt slut, hatat verkligen Onsdagar^^ Allt är bara så jobbigt hahah. ´Jag sitter typ och sover i skolan för jag är så trött och så äre bara massa tråkiga lektioner, anyway orkar inte skriva om skolan nu hahha. Efter skolan gick jag hem för jag ville va "själv" hahah. Sen kollade jag på tv i 100 år (överdriv lite till^^) sen åkte mamma och jag och handlade middag. Det blev grejjer till en kyckling sallad :))): Den blev riktigt god faktiskt (; Eftermaten mog jag och "bakade" cocos toppar med vitchoklad. Hittade på "receptet" själv. Alla sånna där naturgodis grejjer har sånna och jag ville prova att göra egna. Blev precis klar med dom och skrapar ur det sista ur skålen (mummmmms). "Topparna" håller på att stela nu. Hoppas att dom blev bra. Ska ladda upp bilder och "recept" på dom sen om dom blev bra hahah. Orkar inte skriva mer nu, puss (Kommentera gärna)


Dom ser typ ut såhär fast med vit choklad (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0