Ons/Tors

Hejhej :)))

Sorry, hade jätte mkt att göra igår så jag hann inte skriva nåt. Berättar lite kort om gårdagen:
Det va växtverk så vi hade bara 3 lektioner :))) Efter skolan åkte Sara och jag till Skärholmen och shoppade. Såklart blev det sallad till lunch. Jag köpte 2 tröjor, nån kräm och en hårklämma, elr Sara och jag typ "bytte" med varran. När jag kom hem käkade jag lite och sen åkte vi och köpte färg (vi målar om i köket). När jag kom hem va klockan rätt mkt så jag spelade lite GH med Emil, kollade lite på tv sen somnade jag haha.
Idag dårå.
Dagen va som en vanlig Torsdag, sovmorgon till typ 9.30 och slutade 13.45 så det va väldigt nice :))) Det hände inget spec i skolan idag (som vanligt). Ikväll ska Emil och jag åka till Farsta hahahah. Han ville det så jag är snäll mot honom, det är liksom jag som väljer hanns kläder och så xd. Nehe, ska ladda in musik i min ipod nu, har inte lyssnat på den på 100000 hahah. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0