Receptet

Hahaha, jag vet fett töntigt att lägga ut recept och grejjes men jag har inge bättre för mej så enjoy mina fina choklad toppar^^

Ca 15 st
100 g vit choklad
ca 2 dl kokos


Gör såhär: Smält chokladen i vattenbad på spisen. När chokladen är helt smält stänger du av plattan och tar bort skålen med chokladen från kastrullen. Sedan hällder du i kokosen i chokladen och rör runt till det blir "geggit" (se upp så du inte hällder i för mkt kokos, då blir dom svåra att forma och torra). När "smeten" är lagomt kladdig klickar du upp den i små högar på bakplåtspapper (som en 5 krona ungefär). Sendan låter du dom stela utomhus eller i frysen i ca en timme. Såklart går det att göra med annan choklad oxå (;

Jag tkr fan att dom va goda xd.

  vattenbad, häll i kokosen
  klicka ut på bakplåtspapper


Kommentarer
Postat av: Jasper

Ser mumsigt ut :)

2009-02-05 @ 17:09:52
URL: http://animagus.blogg.se/
Postat av: emma

haha, tack (;

2009-02-06 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0