Shopping

Hejhej

Nu är jag hemma igen efter en dag i Skärholmen med Viktoria. Beckis pallade typ inte åka med så vi blev bara två, men det gjorde inget. Såklart va det välditg tråkigt att hon inte va med eftersom det inte va lika roligt att peka på fula kläder till henne när hon inte är med (vi typ driver med varran). Hon pakar på lila kläder till mej och jag pekar på senapsgula till henne. Rikgt roligt xd. Idag blev det inga stora grejjer: T-shirt och typ "hårband" (låter töntigt men orkar inte förklara). Det va typ allt hahaha. Sen käkade vi lunch oxå, sallad mummmmmms :))). Vitkorias farsa hämtade oss i Skärholmen och körde hem oss. Jag kom väll hem för typ 15 min sen elr nåt. Nu har jag inget mer att skriva. Puss hej


Sjuka minnen från sommaren 08, saknar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0