Söndag

Hejhej :)))

Idag är det Söndag dårå. En dag fylld med massa måsten. Man vaknar liksom på morgonen och tänker shit, idag är det Söndag, imorrn är det skola och jag har fett mkt att göra. Så tänker jag ofta iaf. Tex, man måste städa, göra läxor, öva på prov, göra inpackningar och fixa naglarna. Massa jobbiga måsten. Okej, såklart behöver man inte göra alla måsten, men om man inte gör dom blir allt bara jobbigt. Är det bara jag elr har ni oxå massa måsten?Aja, jag ska sluta klaga nu^^

Tänker berätta lite om gårdagen dårå (kvällen). Tjejerna kom vid 18.30 tiden. Vi gjorde pizzan som jag sa. Vi käkade och flummade massa med Tindris. Sen fixade vi massa godis och satte oss ner i soffan för att kolla på en skräckis. Inte för att den va så läskig, men iaf (; Efter det spelade vi gh hahahhah. Vid 23 tiden började vi måla naglana :))). Sen skackade vi typ länge, somade vid 01 tiden tror jag. Väcktes vid 8 av att Tindris puttade upp dödrren^^ Somnade om, vaknade, somnade om och helt plötsligt va kl efter 9 (Emelie skulle va hemma 10(?)) Så vi skyndade, elr nej faksikt inte, vi sölade bara för det xd. Sen började vi kolla på en till film (Saw2) så Emelie ringde sin morsa och sa att hon stannade längre. Efter filmen taggade dom hem. Jag har städat och så, ska damsuga och sen gå och duscha xd. Aja, puss. (Bilder kmr när jag har laddat in dom).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0