Söndag

Hejhej :)))

Idag va det Söndag dårå, inte för att det gör nåt eftersom det är sportlov den här veckan, nice :))
Idag har det inte hänt så mkt. Jag vaknade vid 9 tiden och då va det massa snö. Jag käkade frulle och spelade GH med Emil sen bestämde vi oss för att gå ut. Eftersom det hade snöat massa så va det rätt kul xd. Vi va ute i nån timme, sen gick vi in och typ "fikade"-semlor och oboy (; efter det chillade jag lite innan vi åkte till farmor och farfar för att käka middag. Det va jätte gott, sjömansbiff tror jag det hette (; När vi kom hem hade det snöat ännu mer (har snöat hela dan) så vi fick gå ut och ta bort allt. När jag kom in igen kollade jag på tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0