Tisdag

Hola :)))

Dagen har varit bra faktiskt, tänker bara berätta lite kort om den. Vi började 9 med hemkunsakp, Sara och jag gjor<de våra sparris grejjer, det blev faktiskt bra (; Sen åt vi av "buffén" (vilket blev lunch). Efter det hade vi sv med Louise, vi gick igenom massa verb och shit. Sen va det lunch (åt inte eftersom vi käkade på hk:n). Efter lunchen va det mentoristid Elin hade bakat så jag käkade lite av hennes kladdkaka (; Som sista lektion hade vi no. Jag, Sara och Amanda räknade lite ma elr gjorde utmaningen. Skönt att va klar med den. Jag fick skjuts hem och nu gör jag inget hahahha. Justé ikväll äre Andra avenyn :)))) älskar det!  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0