Tisdag

Hejhej

Alla tror säkert att jag skulle glömma att uppdatera idag, men inte, här är jag (; Hahaha.
Som vanligt hände det inte så mkt i skolan. Vi började med hk-Sara och jag gjorde hamhurgebröd och hjälpte Totte med fiskburgarna för han va själv. Sen hade vi sv-jobbade med nåt häftere. Eftersom vi käkade på hk:n så gick vi inte till lunchen utan det blev en lång rast ist, chill. På no:n redovisade vi kärleksprojektet, hahaha, det gick bra oxå^^ Som sista lektion hade vi mentorstid-Empy hade bakat :))) Dumlekakor elr nåt, så jävla goda iaf :))) Viktoria slutade samtidigt som jag så vi gick hem tsm, i sällskap med Sami xd. När jag kom hem glodde jag på tv i typ 10000 år innan det va middag, sen fortsatte jag och kolla på tv tills vi hämtade Emil i Farsta. Om typ 15 min börjar Andra avenyn, älskaaaar (a). Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0