Tisdag

Hola :))

Idag är det Tisdag vilket innebär att det är hemkunskap, eller vi hade det idag^^ Sara och jag gjorde som sagt köttfärs fyllda paprikor, alla verkade tycka att dom va goda (a). That´s good :)))). Efter det hade vi sv-skriva dikter. Haha, jag är fett dålig på sånnt. Jag orkade inte lunch eftersom vi käkade på hemkunskapen, så lunchen blev en lång rast. Alla satt i soffan hahaha. Jag, Sara, Totte, Sami och Max + massa till som satt på stolar xd. Sen hade vi no med Eva. Det va fan rikigt kul, elr vi hade det i våran/min grupp iaf xd. Som sista lektion va det mentorstid och Axel hade bakat :))) Kladdkaka med after eight, eller after shawe som Eva sa haha. Den va iaf jätte god. Vi flummade hela lektionen :)). Jag, Sara och Sami gick hem tsm, Sara gick feta omvägen haha. När jag kom hem gick jag ut med Tindris och nu sitter jag här. Ska typ till farmor och farfar ikväll tror jag, ska käka sallad från nån pizzeria då, mummmmmms :))). Puss


Haha, det va snö i typ Torsdags så det blev en snögubbe (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0