Torsdag

Hejsan

Idag är det Torsdag och en av de bästa dagarna på¨veckan. Vi har sovmorgon till 9.30 och slutar 13.¨45 så det är väldigt chill. Man hinner knappt ha några lektioner och så :))). Tänker berätta lite om dagen. Vi började med so-nyhets kryss. Jätte tråkigt och bla bla.. Sen fick vi lite tid för att träna på pjäsen som ska spelas upp imorrn. Men ingen i min grupp ville öva (vi är bara 3 pers!) så det blev inge av det. Sen hade va ma-lyssnade på nån genomggång så att jag ska fatta, vi har prov imorrn suck. Efter det va det hälsa, alla skulle gå ut, jag och dom andra gick en promedad sen gick vi till lunchen. Till lunch serverades linssoppa usch. Sara och jag delade på sallad ist. Som sista lektion va det eng-massa övningar bara. Efter det slutade vi :))) Jag gick hem och har inte orakat göra nåt spec hahah. När jag har skrivit klar det här inlägger ska jag skriva receptet på dom där "topparna" jag snackade om igår xd. Puss


Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0