Torskväll

Hejhej :)))

Till middag blev det lite china mat typ. Kycklingspett, ris, jordnötssås och några andra små grejjer som jag inte kan förklara hahha. Efter maten tvingade Emil med mej ut, eftesom det är snö. Jag pallade verkligen inte (har ont i halsen och har ma prov imorrn så jag behövde plugga) men han brydde sej inte. Det slutade med att vi va ute ett tag och dret va rätt kul. Vi gjorde en såndär "snö lykta", åkte pulka och gjorde en snögubbe HAHAH. Snögubben blev väldigt fin oxå^^ Bara för att jag är bäst på sånt. Jag fotade den så jag lägger upp bilder när dom är inladdade i datan. Nehe, nu tror jag att jag ska ta glass och kolla på dh på dvd box :))) Puss

 
Sara <3                                          Viktoria <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0