Yoga

Hola (;

Jag har precis målat klart mina "finger naglar" så det kmr typ ta ett år att skriva det här hahahha. Nu har jag gjort måstena för dagen tror jag xd. Okej, jag och mina måsten (; Aja, till middag blev det kibab (har inte käkat det på as länge ;O). Det är fett gott ju :))). Efter det kände jag mej fett fet så jag körde yoga xd. Jag hittade en sån skiva för ett tag sen och bestämde att jag skulle börja med det, och det blev idag. Det va fakitskt "kul" om man kan kalla det för det. Men fy fan vad ovig jag är, asså jag är van vid att vara lite "vig" sen gymnastiken (för den som inte vet gick jag på gymnastik i 3 år och slutade för nåt år sen) hahahhaha. Jag får ta och träna upp det igen (; Ska försöka göra yoga så ofta jag kan, det är tydligen bra för kroppen och så :))) Nehe, ska kolla på tv elr nåt :)) Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0