Fredag

Hejsan :))

Idag vare Fredag dårå :))) Riktigt nice. Veckan har verkligen gått fort! Lite kort om dagen: vi började vid 9 tiden. Först hade vi ma-fick ju väldigt mkt gjort^^ Sen va det so-vi skulle skriva på pjäsen som vi håller på med. Efter det va det idrott-handboll. Sara och jag va vääääldigt seriösa måste jag säga hahahha. Vi elr jag(?) halkade runt xd. Till lunch va det nån kyckling grejjs, sådär. Sista lektionen va logg och sen slutade vi. Jag har hunnit va hemma i typ en timme nu, men har inte pallat göra nåt haahha. Vi (farmor, pappa, Emil och jag) ska åka till Farsta. Emil ska träna, pappa typ kolla på det och jag och farmor ska typ gå i centrum hahahha. Nehe, puss hej


Sara och jag i Norrland. Lika seriösa som alltid^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0