Lördag

Hejhej :)))

Idag har jag, Sara och Emelie varit i Skhlm. Rikigt roligt hade vi xd. Orkar inte skriva så mkt, men lite kort om dagen iaf. Vi tog bussen från Huddinge sjukhus. Sen körde bussen nån jävla omväg, den va tydligen föresenad 30 min? aja, det gjorde inte så mkt, vi fick åka "gratis". När vi kom fram gick vi in på nån djurbutik elr nåt och Emelie köppte ett terarium (elr vad det heter) till nån padda som hon har hittat, slutar aldrig förvånas av vad hon hittar på^^ Efter det blev det lunch-sallad som vanligt :))). Sen gick vi runt i alla affärer och så sen taggade vi hem. Emelies morsa hämtade oss vid Huddinge sjukhus så vi fick skjuts hem :))). När jag kom hem började jag städa och så för Sara och Emelie ska sova här ikväll. Vi ska "plugga" elr emelies morsa tror det hahahhah, det va typ vilkoret för att hon skulle få^^ För den som undrar så blir det pizza kitt till middag xd.  Ska fixa det sista innan dom kmr nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0